نوشته شده توسط : dellaram


مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور در سال 1937 تاسیس شده و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است به همین جهت باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی مهر 94 شده است. در این مرکز خرید از لوازم الکترونیکی گرفته تا ساعت و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می رسد. در حقیقت در این مرکز خرید حراجی های بزرگ سنگاپور با بیشتر از 100 هزار عنوان در هر روز هفته مشغول فعالیت می باشند. گردشگران تور مالزی مهر 94 می توانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از مرکز خرید مصطفی سنتر تهیه نمایند.

 

 

 

تور مالزی مرکز خرید ان گی آن سیتی سنگاپور

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور در قلب جاده اورچارد قرر گرفته است و دارای محوطه داخلی بسیار زیبایی می باشد. و قرار گرفتن این بازار وسط جاده باعث شده است که فضای بیرونی آن نیز دلنشین باشد. این مرکز خرید توسط فروشگاه تاکاشیمایا که در واقع گرداننده اصلی آن می باشد اداره می شود. در این مرکز خرید نام های تجاری مهم و مهوری مانند زارا , GUSEE و... به چشم می خورد. گردشگران تور مالزی پاییز 94 می توانند در رستوران SANUR غذاهای اندوزی و در رستوران کریستال جید این مرکز خرید غذاهای چینی را نوش جان کنند. همچنین در این مرکز خرید گردشگران می توانند برای فرزندان خود از اسباب بازی های لگو (LEGO) بخرند. علاوه بر این در این مرکز خرید 130 فروشگاه دیگر مانند Chanel , Tiffany & co و... مشغول به فعالیت هستند و چندین رستوران زنجیره ای و بزرگترین کتاب فروشی آسیا نیز در این بازار وجود دارد. گردشگران تور مالزی پاییز 94 در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند و از گردش در این مرکز خرید لذت ببرند.

 

 

 تور مالزی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

مرکز خرید ویوو سیتی مالزی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید سنگاپور می باشد که بهترین مارک های دنیا اعم از گپ , ted baker و مارک های اسپانیایی مانند fc botiga , desigula و.... در این مرکز خرید به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید دارای بزرگترین مجموعه سینمایی شهر سنگاپور را دارد که متشکل از 15 پرده نمایش و 2100 صندلی و هم چنین پهن ترین پرده نمایش در آسیا می باشد به همین دلیل عنوان business  class را به خود اختصاص داده است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 139 هزار مترمربع در هاربر فرانت سنگاپور  ساخته و در سال 2006 فاز اول آن افتتاح شد. در یک ماه اول پس از افتتاح آن بیش از چهار میلیون نفر از این مرکز خرید دیدن کردند و از سال 2007 به بعد جشن آغاز سال نو در این مجموعه برگزارشد. اما آنچه که این مرکز خرید را منحصر به فرد می کند و باعث جلب نظر گردشگران تور مالزی مهر 94 می شود داشتن معماری خاص و بی نظیر آن , داشتن رستوران آل فرسکو در کنار یک تفرجگاه زیبای 300 متری , داشتن آمفی تئاتر در پشت بام , باغ روف گاردن برای پیاده روی , زمین بازی و آب نماهایی که باعث جلب توجه کودکان می شود و.... می باشد. جالب است بدانید که بعضی از افراد از این مرکز خرید برای پیک نیک استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید می توان به دو رستوران بزرگ بین المللی با سرو انواع غذاهای خوش مزه ایرانی , داشتن پارکینگ اختصاصی با گنجایش 4000 ماشین , ایستگاه مونوریل در طبقه سوم آن و... اشاره کرد. گردشگران تور مالزی آبان 94 علاوه بر این ک می توانند بهترین مارک ای دنیا را در این مرکز خرید بیابند می توانند از فضای فوق العاده آن حتی برای تفریح و پیک نیک استفاده کنند.

تور مالزی مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , معرفی مراکز خرید مالزی , مراکز خرید معروف مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی که به سبک معماری اهرام مصر و داخل آن مانند مصر باستان طراحی گردیده است در درب وروردی این مرکز خرید مجسمه ی بزگ ابوالهول بنا شده است.این مرکز خرید مالزی یک سالن بیلیارد ،فروشگاه ،زمین اسکی روی یخ،و رستوران دارد. از این رو برای گردشگران تور مالزی 94 بسیار جذاب خواهد بود.

 

مرکز خرید مال مالزی

این مرکز خرید مالزی مقابل هتل سری پاسفیک و در خیابان پوترا مالزی قرار گرفته است.و یک فروشگاه مهم به نام پارکسون گراند در این مرکز است.در این مراکز خرید مالزی پوشاک با برندهای معروف،ساعت و عینک،کفش و کیف عرضه می شود در تور مالزی حتما سری هم به این مرکز خرید بزنید

 

مرکز خرید لویت پلازا مالزی

این مرکز خرید مجاور مرکز خرید بی بی پلازا مالزی ،تایمر اسکوار و سانگی وانگ مالزی قرار گرفته است این مرکز خرید مالزی انواع لوازم الکترونیکی مانند موبایل،کامپیوتر و لوازم جانبی را به گردشگران تور مالزی 94 ارائه میدهد.این مرکز محلی برای برندهای معروف با قیمتهتی مناسب عرضه می شود.

 

 مرکز خرید سوریا مالزی

مرکز خرید سوریا مالزی که در برجهای دوقلوی پتروناس مالزی قرار گرفته است.در این مرکز کالاها با برندهای معروف و نسبتا گران عرضه میشود.و ارکستر مشهور سمفونی مالزی در این مجموعه نیز هست.مرکز خرید سوریا توسط یک تونل به ایستگاه LRT  و آکواریوم KLCC اتصال می یابد.این مرکز با پارک ،استخر و فواره های زیبا بسیار دیدنی و جای بسیار مناسبی هم برای خرید و هم تفریح برای گردشگران تور مالزی است.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید خوب مالزی , معرفی مراکز خرید مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی یکی از بلندترین برجهای آسیا نیز هست این برج دارای ارتفاع چهار صد و بیست و یک متر و یازده طبقه است که به صورت گردان طراحی و ساخته شده است ،رستوران گردان این برج در طول یک ساعت یک دور کامل می چرخد.و شامل چهار آسانسور است که با سرعت بیست و دو کیلومتر در ساعت حرکت میکند. این برج از دیرباز گردشگران تور مالزی بسیاری را به خود جلب کرده است 

 

 

برج کی ال کوالالامپور مالزی

این برج که از بزرگترین و مهمترین بناهای کشور مالزی است در منطقه ی بوکیت ناناس مالزی واقع شده است.و 4 امین برج مرتفع و بلند جهان به شمار می آید.این برج که به ارتفاع چهارصد و بیست و یک متر است و یک برج مخابراتی است توریستها و گردشگران تور مالزی زیادی را از سراسر دنیا جذب میکند.افراد می توانند با دوربین های نصب شده در بالاترین نقطه ی برج به تماشای شهر بپردازند

 

 

برج ساعت پنانگ مالزی

برج ساعت کوالالامپور مالزی که به چهار ردیف تقسیم شده است ردیف اول آن اوکتاگونال نام دارد ردیف 2 آرک نامیده می شود و ردیف سوم آن گنبد است.ساعت در بالاترین طبقه قرار دارد و این برج ساعت از دور مانند مسجد و یا مناره است. در تور مالزی 94 سری هم به این برج زیبا بزنید

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی , جاذبه های مالزی , مناطق تفریحی مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی است حدود پانصد متر تا برجهای دوقلو مالزی فاصله دارد.اتاقهای هتل دو قسمت هستند بسیار مدرن و مجهز می باشند دارای حمام مجهز و اتاق کار هستند.این هتل تور مالزی 94 دارای خدمات لباسشویی و خشکشویی،سونا،استخر ، زمین تنیس ،رستوران ممتاز با غذاهای ژاپنی و متنوع و تریا است.

 

هتل کروس کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره کروس در محیطی عالی واقع شده است و تا برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه و تا ایستگاه راه آهن دو دقیقه فاصله دارد.مقابل درب ورود هتل، ایستگاه اتوبوس دو طبقه وجود دارد.هتل دارای اتاقهای مجهز و رو به باغ ،استخر،سونا،صرافی ، بار و سه رستوران است.این سه رستوران انواع غذاهای بین المللی،ژاپنی و مالزیایی و نوشیدنیهای گوناگون را برای میهمانان تور مالزی سرو میکنند.

 

هتل هارد راک پنانگ مالزی

هتل هارد راک که هتلی چهار ستاره است در پنانگ مالزی و در سواحل باتو فرینگی قرار گرفته است،این هتل تور مالزی 94 دارای امکانات رفاهی از قبیل کلوبهاب ویژه جوانان و نوجوانان،سالن بدنسازی،مرکز آب گرم و رستوران شبانه روزی و پیتزا فروشی کنار استخر است.اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی ،اینترنت بی سیم رایگان و چشم انداز زیبای دریا است.

 

 

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

این هتل 4 ستاره که در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و تا فروشگاهها ،مراکز تفریحی و رستورانها فاصله ی کمی دارد هتل بین مرکز خرید بوکیت بینتانگ و برجهای دوقلو واقع شده است.هتل نزدیک ایستگاه مترو و مرکز همایش است.هتل دارای استخر روباز ،خدمات آب گرم و اتاقهای مدرن و زیبا است.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را برای میهمانان تور مالزی سرو میکند

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی , بهترین هتل های مالزی , هتل های درجه یک مالزی , هتل های معروف مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد